Güncel Haberler

Kişisel Gelişim Eğitimleri Videolar – 2022

KİŞİSEL GELİŞİM EĞİTİMLERİ ile YAŞAMI KONTROL ET!

Kişisel gelişim eğitimleri ve iç motivasyonu doğru ve sağlıklı yönetebilmek için Psikoloji Psikolog video sohbetleri düzenliyoruz. Bu sohbetlerde şu konulara değindik:

  • Duygularını Nasıl Yöneteceksin?
  • Karar Alırken Sakin Kalmanın Önemi!
  • Evlilik Aşkı Öldürüyor Mu?
  • Ergenlik Bizim Zamanımızda Böyle Miydi?
  • Yaşamı Kontrol Etmenin Anahtarı: BİLİNÇLİ FARKINDALIK NEDİR?
kişisel gelişim eğitimleri
kişisel gelişim eğitimleri

Kişisel Gelişim Eğitimleri

Sizlerle 3 canlı video sohbetimizi paylaşıyoruz. Yukarıdaki soruların yanıtlarını yayınlar sırasında sizlerle birlikte aradık, sorduk, düşündük ve cevapladık. Yayınları kaçırmış olan değerli dostlarımız için sayfada tekrar sizlerle paylaşıyoruz.

Canlı Yayın Psikoloji Sohbetleri ve Kişisel Gelişim Eğitimleri Videolarımızı takip edebileceğiniz sosyal medya hesaplarımıza ABONE olmayı unutmayınız, sağlık ve sıhhatle.

YouTube: http://bit.ly/2Vc6Kz6

Facebook: http://bit.ly/38LY7zb

Instagram: http://bit.ly/39ZMIMv

İÇ MOTİVASYONU YÖNET!

KADIN NE SÖYLER? ERKEK NE ANLAR?

ERGENLERİ ANLAMAK MÜMKÜN MÜ??

SAĞLIKLI ve MUTLU YAŞAM İPUÇLARI

Yaşamı daha mutluluk ve sağlıklı kucaklamak, daha mutlu olmak için önemli bir avantajdır. Mutluluk göreceli bir kavramdır, kişinin sahip oldukları ile beklentileri arasındaki orandır. Bununla birlikte sağlıklı birey, yaşamdaki bir çok zorluğun üstesinden daha kolay gelecektir. Sağlıklı yaşam için işte size uygulaması çok basit olan değerli bir kaç önerim:

Fiziksel Aktivite ve Spor Önemi

Psikoloji psikolog bakış açısı ile başlamak zor olsa da, fiziksel olarak daha aktif olmak depresyonu idare etmenizde yardımcı olabilir. Düzenli fiziksel aktivite gelişmiş zihinsel ve fiziksel refah ile ilgilidir. Son zamanlarda yapılan araştırmalar fiziksel olarak zinde insanların depresyondan daha az etkilendiğini göstermektedir ve bu düzenli egzersiz birçok kişide depresyon semptomlarını büyük ölçüde azaltabilir. Egzersiz ruh halinizi dört şekilde etkiler: Bazı kişilerde egzersiz sonrası ruh hali ani şekilde yükselebilir (depresyon esnasında bu etki oluşmayabilir). Düzenli egzersize başlandıktan bir kaç hafta sonra (haftada üç veya dört kez, en az 20’şer dakika), ruh hali genel bir iyileşme eğilimine girer. Fiziksel zindelikte yapılan iyileştirmeler; daha fazlasını yapmanızda yardımcı olacak şekilde enerjinizi de yükseltir. Kendinizi gergin hissettiğinizde “kalori yakmak” iyi bir egzersizdir.

kişisel gelişim eğitimleri
Serotonin artoırmak için beslenme listesi

Sağlıklı Beslenme Alışkanlığı

Depresyon iştahı zedeleyen bir hastalıktır. Dengeli bir diyet sürdürmenin zor olmasının sebebi budur. Ancak, sağlıklı, dengeli bir beslenme biçiminin genel sağlık üzerindeki ve hatta depresif durum üzerindeki pozitif etkileri göz ardı edilemez.

Uyku Kalitesinin Önemi

Stres, anksiyete ve depresyon sıklıkla uyku yıkıcı bir etkiye sahiptir ve kötü uyku alışkanlığı, tek başına bile anksiyete ve depresyonu şiddetlendirebilir. Diğer bir deyişle, uyku bozuklukları ruh hali bozukluklarının hem nedeni hem de etkisidir.

Dr. Bora Küçükyazıcı, Tıp Doktoru Neuro Trainer
Klinik Psikoloji PhD & Aile Danışmanı & Eğitim Koçu

bireysel danışmanlık meditasyon
Brain Center Kişisel Gelişim Merkezi
Bu yazıyı paylaşabilirsiniz:

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Başa dön tuşu
Call Now ButtonRANDEVU ALABİLİRSİNİZ